HTML

Lenn a tanyán

Tanyasi kalandok.

Friss topikok

  • eff: Hi M, itt B, mint bagoly. P is lekoltozott, vagy csak vendegsegben van par napig? Fasza a blog, az... (2011.07.14. 00:49) Vendégek
  • Álmos kagán: Elég régi már ez a bejegyzés! Tudni szeretném a történet végét is! (2010.10.13. 14:06) Csirkés gazduram
  • Álmos kagán: Eredetileg viccnek szántam, hogy Laci-arcú vadmalacok születnek majd, erre tessék! Ezek a mai fia... (2010.08.06. 12:26) Az emberarcú borjú
  • palc: Mondjatok egy árat úgyis kirándulni szeretnék.-Pálesz van? Mert akkor jó lesz, kiveszem. (2010.07.27. 18:59) A vadkan - júl12 - hétfő
  • palc: HI! Segítsek címlapra kerülni? Én ismerem a "Bides Cigányt"-t?? (2010.07.27. 18:23) Őzbak, borjúvágás - júl17 - szombat

Linkblog

Tüzeskedés - júl5 - hétfő

2010.07.06. 20:40 slacio

Pitymalott mikor erős bogárzajra ébredtem. Hamar rájöttem hogy a tőlem karnyújtásnyira található priccsen darazsak fészkelnek, akiknél 5-kor kezdődik a munkaidő. Egy darabig vízszintesből követtem ahogy ki-be repdesnek az ablak egyik résén, de a hanguktól alvásra esélyem sem volt.

Nekiláttam a bedohosodott, penészes munka és egyéb ruhákat, plédeket, takarókat, hálózsákokat kihordani a kelő nap fényére. Állítólag fertőtlenítő hatású. A mozgolódásra megjelentek Nitróék is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán kinyomoztam , hogy 3 termetes fészket építettek a darazsak egy paplan rejtekébe. Egy hirtelen mozdulattal kiszaladtam a paplannal, eldobtam és futottam tovább, míg üldözőim elmaradtak. Később laposra tapostam a fészkeket, de a lakókocsiba így sem lehetett bejutni, egy egész felhő bosszúra szomjazott.

Begyújtottam 2 füstölőt, rájuk csuktam az ajtót és bemotoroztam Hollókőbe. Gyors reggeli Tarkóval és a gyerekekkel, majd vissza a tanyára. Kezdek unatkozni, mert minden patent állapotban van. A tűzrakó hely már csak az emlékeimben létezik, abból építettem újra és raktam egy kis tüzet.

Aztán egész délután égettem a jó lesz ez még valamire kategóriájú éghető holmikat. Gyakran kellett rendre utasítanom a malacokat, akik óránként ellenőrizték, hogy potyogott-e eper a kedvenc fájukról. A kecskék néha asztaltánccal szórakoztattak és Jankó is bámulta a nagyra nőtt tüzet.

Késő délután tartottam egy órás szunyókálást, majd ismét motorra pattantam. Félúton találkoztam Tarkóval és nagybátyjával Zolival, akik épp fűkasza szerelésbe indultak. Nemsokára szép kis esőt kaptunk a nyakunkba, Tarkóékat menteni kellett a sárból. Én is Hollókőn ragadtam, a kanapén töltöttem az éjszakát.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lennatanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr52134149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repzsu 2010.07.07. 08:44:11

Na fasza, egy kis eső aztán már kanapézunk? A pince alap kész van már?

fanfan 2010.07.07. 09:04:45

kész, ennyi volt a tanya projekt, beijedtél egy kis esőtől

slacio 2010.07.07. 13:05:27

@Repzsu:
nem voltam elég italos hozzá a nyakig érő sárban sötétben visszabotorkáljak a tanyára :)

@fanfan:
túl nagy a csapásszám, elvégre nyaralok :)
süti beállítások módosítása