HTML

Lenn a tanyán

Tanyasi kalandok.

Friss topikok

  • eff: Hi M, itt B, mint bagoly. P is lekoltozott, vagy csak vendegsegben van par napig? Fasza a blog, az... (2011.07.14. 00:49) Vendégek
  • Álmos kagán: Elég régi már ez a bejegyzés! Tudni szeretném a történet végét is! (2010.10.13. 14:06) Csirkés gazduram
  • Álmos kagán: Eredetileg viccnek szántam, hogy Laci-arcú vadmalacok születnek majd, erre tessék! Ezek a mai fia... (2010.08.06. 12:26) Az emberarcú borjú
  • palc: Mondjatok egy árat úgyis kirándulni szeretnék.-Pálesz van? Mert akkor jó lesz, kiveszem. (2010.07.27. 18:59) A vadkan - júl12 - hétfő
  • palc: HI! Segítsek címlapra kerülni? Én ismerem a "Bides Cigányt"-t?? (2010.07.27. 18:23) Őzbak, borjúvágás - júl17 - szombat

Linkblog

Tiszta erőből nyár

2011.07.14. 13:56 slacio

Lecsengett a múlt hét, volt egy vezetői gyakorlat felfrissítés Diával vasárnapra, majd motorral éjszaka visszacsapatás. Hétfőn még aktívnak voltam mondható, szedtem egy vödör meggyet is, de kedd, szerda kiesett. A csütörtököt éppen most ütjük agyon. Megvan hozzá minden, de elég volt egy kérdés: mi legyen a meggyel? Leves már készült belőle, 2 zacsival a fagyóba is bement. A maradékból dzsem lesz vagy bor ahogy majd adja. Én bízom a dzsemben. Toló inkább a bor felé hajlik. Szerintem érdekes lenne ezt kielemezni pszichológiai szempontok alapján.

#

A jó időre való tekintettel 5 órai kelés az ildomos, kis reggeli, minimális, mert ha bezabálunk akkor nehezebb nekivágni a melónak és még hivogatóbban fog kacsingatni az ágy egy kis visszabújásra. Kezdjük az állatokkal, mert azok úgyis rikácsolnak ha meglátnak, aztán sajnálja őket csak az ember. Csirkék elsőnek, mert azok mennek maguktól, kacsákat úgy kell kitessékelni. Vizet már jövetbe hozzuk, azzal kezdenek egész éjszaka kitikkadtak. Kacsák próbálgatják a szárnyaikat, elgémberedett nekik a sok kucorgásba. Kezdetnek 2 fándli búza, azon ellesznek egy darabig. Kutyák már nyűgösek, 2 napja nem kaptak, én is nyűgös lennék. Kutyatápot már nagyon nem komálják, de nincs annyi maradék amivel 6 kutyát etetni lehet. Locsolás, tegnap elmaradt, ma bőven adom a palántáknak és mivel elég jól belejövök, minden másnak is. Gyomlálgattam is, kacsák értékelik az ilyesmit. Közben kicsit dumálok Győzővel aki melóba igyekszik, elég jól be van sprédelve. Meséli tegnap majdnem betelefonált a nemtomhova, hogy megdőlt a melegrekord, mert náluk az üvegterasz alatt 39 fokot mért. Nem mentem bele az "Ezt én nem hiszem el..." sem az "Az mind semmi..." játszmába, így hamarosan továbbállt. Fél7, fürdés, pakolászás ebben nagyon jó vagyok, még kaja. Drága pénzen veszek a boltba konzerves kutyakaját, valamivel kényeztetni is kell őket, mert előbb utóbb szétszednek. El voltak ájulva tőle. Fél8, visszafekvés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennatanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr33066690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása