HTML

Lenn a tanyán

Tanyasi kalandok.

Friss topikok

  • eff: Hi M, itt B, mint bagoly. P is lekoltozott, vagy csak vendegsegben van par napig? Fasza a blog, az... (2011.07.14. 00:49) Vendégek
  • Álmos kagán: Elég régi már ez a bejegyzés! Tudni szeretném a történet végét is! (2010.10.13. 14:06) Csirkés gazduram
  • Álmos kagán: Eredetileg viccnek szántam, hogy Laci-arcú vadmalacok születnek majd, erre tessék! Ezek a mai fia... (2010.08.06. 12:26) Az emberarcú borjú
  • palc: Mondjatok egy árat úgyis kirándulni szeretnék.-Pálesz van? Mert akkor jó lesz, kiveszem. (2010.07.27. 18:59) A vadkan - júl12 - hétfő
  • palc: HI! Segítsek címlapra kerülni? Én ismerem a "Bides Cigányt"-t?? (2010.07.27. 18:23) Őzbak, borjúvágás - júl17 - szombat

Linkblog

Érkezés - júl4 - vasárnap

2010.07.05. 10:54 slacio

Úgy eltelt a nap mintha zsinóron húzták volna.

Elbúcsúztatott minket Csabi kedvenc hasonfekvő pozíciójából, majd tettünk
pár kanyart a környéken rokonlátogatás címén.

A 21-es felől közelítettünk, fittyet hányva a keresztben áthúzott Hollókő
feliratoknak. Felsőtold után aztán egy zsákutca tábla, majd egy meteor szakította árok ott,
ahol nemrég még az út vezetett.
Szerencsére pofonegyszerűen csinált a zsunyi kőbánya egy elkerülőt, az erdőbe
kanyarítva egy vargabetűt. Felszórták szépen zúzott kővel, jobb mint a régi,
de tilos használni...

Hollókőn lepakoltunk és szolídan fröccsöztünk míg a házigazdára vártunk, aki
éppen traktordefektet szerelt valahol.
Ahogy megjött, cuccaimat Padavanjaim bepakolták az uazba és kicsapattunk a
tanyára. Én a mocival megtaláltam a legprímább utat, farkasszemet néztem
pár percig egy fazonnal egy sártenger túloldaláról, aki látván hogy vacilálok
azt kiáltotta: nagy bátorság lenne! Tehát visszafordultam és kerestem jobb
utat.

Kint bemutatkoztam a kollégáimnak, Jankó a szamár, Kati a kecske és gidája,
Suba a komondor, a mangalicák, Nitró, Torkos és a többiek, macskák követtek minket
mindenfelé, látványosság nekik az élő ember és tőle jön a kaja!

Rövid terepszemle után visszakisértem a faluba a társaságot, megittam egy sört a kocsmába a hangulat kedvéért, kaptam ajándékba trabialkatrészeket, majd kimotoroztam Tarkóval a határba, ahol ő fűkaszára váltott.

A szállásom komfortfokozata minden képzeletet felülmúl. Nem lehet jól leírni mi minden van ebben a lakókocsiban. Nemcsak rengeteg használhatatlan vagy talán használható szerszám, alkatrész, ruhanemű, rongyok és megszámlálhatatlan hasznosság, hanem élőlények sokasága, akik még nem tudják hogy mostantól együtt fognak lakni velem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 óra kitartó munkával túrtam magamnak egy elfogadható fekhelyet és beájultam.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lennatanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr772130365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pukker 2010.07.05. 14:36:49

Látom jól érzed magad Dallasban!

fanfan 2010.07.05. 14:57:43

szunyogok?
Beavatás mikor lesz?

slacio 2010.07.06. 21:06:31

@fanfan:
van bőven szunnyogó, de füstölöm őket és befújom magam,
beavatás még nem volt, Jankó esélyes rá, simán tud a porba írni :)

fanfan 2010.07.07. 09:15:15

@slacio: te a szamár farkát nézegetni költöztél ki? pfújjj ;-)
süti beállítások módosítása