Ez a nap a perecelések napja volt. Reggel időben elindultam a tanyáraól mocival, de már a patakátjáró utáni feltaposott sáros szakaszon alig tudtam átevickélni. Párszor elásta magát a hátsó kerék, majdösszeszartam magam mire kitoltam. Aztán a Liponya lankásabbik felének rugaszkodtam neki lendületből, de félúton járhattam mikor kicsúszott jobbra a motor picsája, arra rántottam a kormányt és csatt, eltanyáztam. Első esésem! Lerepültem a motorról, azon kívül hogy nyakig szaros lettem, semmi bajom nem lett. Annyi eszem nem volt hogy lefényképezzem a fekvő gépet, egyből talpra állítottam. Nem gondoltam, hogy sikerülhet, van vagy 200 kila. Legurultam vele vissza, nem sikerült beindítani, benzinszag volt, így letámasztottam a marhakarámhoz, az elhagyott ifában találtam kötelet, ki is pányváztam, nehogy a marhák fellökjék. A sisakot az ifában hagytam és nekivágtam gyalog az útnak.
Útközben találtam pár gombát, így Tarkóval csaptunk egy gyors reggelit.
A nap nagy részében fát fűrészeltünk, majd délután beugrottunk Pásztóra ilyen-olyan ügyeket elintézni. Én csak azért mentem hogy beszerezzek magamnak pár dolgot. Találtam a tanyán egy kisrádiót, abba elemeket, aztán a lakókocsi 4 ablakára szunyoghálót és egy légycsapót is vettem.
Este kivitt Tarkó az uazzal a tanyára, megetettük az állatokat, szórtunk ki kukoricát a vadaknak és nyakig érő sárban vagy 2 órát loholtunk a marhák után, akik az erdészet lucernáján lakmároztak. Mocival elindultunk Hollókőbe Tarkóval vaksötétben és ismét nyekkentem, most a kereszt előtt a sárban dobta el magát. Tarkó lerepült, én alá szorultam, de komoly baj nem lett, csak húzom kicsit a jobb lábam. Izgalmas nap volt, még az is lehet hogy egyszer megtanulok motorozni.