HTML

Lenn a tanyán

Tanyasi kalandok.

Friss topikok

  • eff: Hi M, itt B, mint bagoly. P is lekoltozott, vagy csak vendegsegben van par napig? Fasza a blog, az... (2011.07.14. 00:49) Vendégek
  • Álmos kagán: Elég régi már ez a bejegyzés! Tudni szeretném a történet végét is! (2010.10.13. 14:06) Csirkés gazduram
  • Álmos kagán: Eredetileg viccnek szántam, hogy Laci-arcú vadmalacok születnek majd, erre tessék! Ezek a mai fia... (2010.08.06. 12:26) Az emberarcú borjú
  • palc: Mondjatok egy árat úgyis kirándulni szeretnék.-Pálesz van? Mert akkor jó lesz, kiveszem. (2010.07.27. 18:59) A vadkan - júl12 - hétfő
  • palc: HI! Segítsek címlapra kerülni? Én ismerem a "Bides Cigányt"-t?? (2010.07.27. 18:23) Őzbak, borjúvágás - júl17 - szombat

Linkblog

Vizsga - júl15 - csütörtök

2010.07.18. 14:59 slacio

Kora reggel elindultam Hatvanba. Az erdőkkel határolt utakon egész hűvös volt, lefagyott a lábam. Aztán szépen felmelegedett az idő, mikor a mocit leadtam, már árnyákba kellett húzódnom a meleg elől. 2 órát meditáltam a fák árnyékában és adták is a kezembe a papírokat. Nekem is kellett néhány papírfecnit adnom cserébe, különösen azt nehezményezték, hogy ordenáré hangja van a gépnek. Megeskettek, hogy egy esetleges ellenőrzés során azt vallom, vizsga után kerültek fel a szörnyeteg kipufogók. Külön kérték, hogy kifelé toljam vagy alapjáraton pöfögjek vele, mert a vizsgabiztos allergiás az ilyen zajra.

Mikor végre elszabadultam meglátogattam rokonaimat. Nagymamáméknál kaptam friss lecsót, az idén először ettem. Eljutottunk oda, hogy az egyik kedvenc étkem lassan drága mulattságnak fog számítani. Hacsak nem nevelsz otthon paradicsomot és paprikát, sokba lehet egy finom lecsó. Keresztanyám nemrég érkezett haza Krétáról, megnéztem a nyaralás képeit, majd én mutattam meg a tanyasi fotóimat. Volt kontraszt...

Aztán irány Apc és a kisebbik hugom. Kicsit beszélgettünk, meséltem az élményeimet, majd visszavágtattam nagyiékhoz még egy kis kajálás erejéig, hasfalrepesztésig ettem magam meggylevessel és csirkepörkölttel.

5-re mentem Tarkóért Garábra, ott bálázott. Leléptek Zsuzsival és a kicsivel, én felügyeltem Ateszt és Tordát. Az udvaron játszottunk, megetettükitattuk a baromfit a kutyákat. Mikor lankadt az érdeklődés kitaláltam hogy a nagy hőségben jó móka a lábáztatás lavórban. Tetszett az ötlet, valahol itt szabadult el a pokol. Homok került a gépezetbe és a vízbe, majd politikusokat megszégyenítő sárdobálás kezdődött. Pillanatok alatt nyakig vizes és saras lett mindkettő, majd egy "Laci is benne van a játékba" üvöltést követően én is. Kicsúszott az irányítás a kezemből, bármivel próbálkoztam csak mélyebbre rángattam magunkat a szarba. Nemsokára 3 mangalicára emlékeztető tetőtől talpig saras alak csúszkált az udvaron. Zsuzsiék bármelyik pillanatban hazaérkezhettek, sürgősen ki kellett találnom valamit. Kiálítottam őket a betonra, locsolóval a sár nagyját lecsapattam, majd becipeltem őket a kádba. Ott még egy óriási csata kezdődött, de a vallatótisztek eszköztárából lopott hidegvizes zuhany alatt sikerült tisztára vergődniük. Nemsokára megérkeztek a szülők, addig sikerült a nyomok nagyját eltüntetnem.

Semmit sem vettek észre így kaptam vacsorát.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennatanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr262158835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása