HTML

Lenn a tanyán

Tanyasi kalandok.

Friss topikok

  • eff: Hi M, itt B, mint bagoly. P is lekoltozott, vagy csak vendegsegben van par napig? Fasza a blog, az... (2011.07.14. 00:49) Vendégek
  • Álmos kagán: Elég régi már ez a bejegyzés! Tudni szeretném a történet végét is! (2010.10.13. 14:06) Csirkés gazduram
  • Álmos kagán: Eredetileg viccnek szántam, hogy Laci-arcú vadmalacok születnek majd, erre tessék! Ezek a mai fia... (2010.08.06. 12:26) Az emberarcú borjú
  • palc: Mondjatok egy árat úgyis kirándulni szeretnék.-Pálesz van? Mert akkor jó lesz, kiveszem. (2010.07.27. 18:59) A vadkan - júl12 - hétfő
  • palc: HI! Segítsek címlapra kerülni? Én ismerem a "Bides Cigányt"-t?? (2010.07.27. 18:23) Őzbak, borjúvágás - júl17 - szombat

Linkblog

Tiszanána - júl20 - kedd

2010.07.21. 17:48 slacio

Ma sokat motoroztam.

Tarkó az éjszaka leért az alföldre. Így mehettem én is utána. Vissza kellett hoznom a kölcsönrendszámot. Meg néhány cuccot amit elfelejtett magával vinni. Szóval meg voltam pakolva rendesen. Természetesen még két másik megbízatásom is volt, így Pásztót is útba kellett ejtenem. Aztán Szurdokpüspökin keresztül Gyöngyösnek vettem az irányt. Káprázatosan szép erdőn vág át az út arra felé, kanyargós, igazi motorosperedájsz. Gyöngyöstól a 3-as út már nem annyira izgalmas, Füzesabony után az alföldre karulva érdekes falvakon vezet az út. Elég nagy feltűnést kelt a motoros ember, a kisgatyára vetkőzött gyerekek hordákba verődve szaladoznak és különféle kézjelzésekkel próbálnak valamit a tudtomra adni. Ilyenkor egy nagy gázfröccsel szétriasztom őket és reménykedek hogy egyik sem ugrik elém. Nem szeretném összemocskolni a mocit.

Tiszanánán egy kis üzletnél eligazítást kértem és jót beszélgettem egy helyi alakkal, aki egyszerűen csak részegesnek hívta magát, azt mondta mindnenki így ismeri. Jó nagy településnek tűnik, 2 temploma is van. Meg is kérdeztem, hányan lakhatnak ott. Azt mondta kb. ezer magyar és kétezer cigány. Tarkó épp a kaszát szerelte fel a traktorra, segítettem neki a széthagyott csavarokat keresni a fűben. Kaptam ebédet és húztam vissza.

Elvittem a rendszámot a megadott helyre, visszafelé úgy éreztem még nem motoroztam eleget ezért elugrottam Szécsénybe tankolni. Hazafelé rövidítettem és Rimóc felé jöttem végig a bicikliúton.

300 km belecsavarodott a gépbe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennatanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr242166675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása